Uitslaande brand verwoest schuur

Nagele – Op zaterdag 23 april rukte de brandweer rond 12:30 uur met meerdere voertuigen uit voor de melding van een schuurbrand aan de Ring in Nagele. Achter een woning was in de houten schuur een flinke brand ontstaan.

Bij aankomst van de brandweer waren de vlammen al goed zichtbaar. De brand ging gepaard met veel rookontwikkeling. Deze zorgde voor enige stankoverlast in de buurt. Door een snelle blussing kon de brandweer voorkomen dat het vuur oversloeg naar de woning. De brand was dan ook snel onder controle. Brandweerlieden konden niet voorkomen dat het schuurtje helemaal werd verwoest door de brand.

Volgens buurtbewoners is het vuur ontstaan in de frituurpan tijdens het bakken van vis. Er raakte niemand bij de brand gewond.




Laat een reactie achter

Reactie:



Tips

Regio25.nl krijg niet alles mee, ziet u iets gebeuren? Bel dan altijd eerst 112. Wij horen het ook graag als er wat is gebeurt bij u in de buurt, u kunt ons bereiken via 0611641949.
©2011 - 2017 Regio25.nl - Disclaimer