Brandje in keuken van woning

Emmeloord – Op dinsdagmiddag 3 januari is er rond kwart voor vijf brand ontstaan in de keuken van een woning aan de Vrouwenzand in Emmeloord.

Door nog onbekende oorzaak is volgens de brandweer het motortje van een ventilator in de keuken gaan branden. De hulpdiensten waren snel ter plekke, maar de brand was al gedoofd. Brandweerlieden hebben een nacontrole gedaan. In de woning was sprake van een behoorlijke stank. De brandweer heeft daarom ook het woonhuis geventileerd.

De bewoners zijn door ambulancepersoneel op rookinhalatie en verwondingen gecontroleerd. Uiteindelijk hoefde niemand naar het ziekenhuis.




Laat een reactie achter

Reactie:



Tips

Regio25.nl krijg niet alles mee, ziet u iets gebeuren? Bel dan altijd eerst 112. Wij horen het ook graag als er wat is gebeurt bij u in de buurt, u kunt ons bereiken via 0611641949.
©2011 - 2017 Regio25.nl - Disclaimer