Veel schade door keukenbrand

Emmeloord – In de keuken van een bovenwoning aan de Saturnusstraat in Emmeloord is zondag 25 februari om 18:00 uur brand uitgebroken.

Volgens de brandweer ontstond de brand door een pan op het vuur. Dit zorgde voor veel rook in de woning. De brandweer had de keukenbrand snel onder controle. Hierna heeft men de rook uit de woning verdreven.

De bewoner was tijdens het uitbreken van de brand in zijn huis en kon zichzelf op tijd buiten in veiligheid brengen. Wel had hij wat lichte rook ingeademd, daarvoor is de man gecontroleerd in een ambulance. Uiteindelijk hoefde de bewoner niet mee naar het ziekenhuis.

Het huis is opgedeeld in twee woonruimtes, boven en beneden. De bovenwoning is door de brand van binnen zwaar beschadigd geraakt. De bewoner zal daarom de komende tijd ergens anders moeten onderkomen. Zijn onderburen kwamen er beter vanaf.




Laat een reactie achter

Reactie:



Tips

Regio25.nl krijg niet alles mee, ziet u iets gebeuren? Bel dan altijd eerst 112. Wij horen het ook graag als er wat is gebeurt bij u in de buurt, u kunt ons bereiken via 0611641949.
©2011 - 2018 Regio25.nl - Disclaimer