Keukenbrandje in woning Bossulaan

Emmeloord – In een woning aan de Bossulaan heeft woensdag 2 september een brandje in de keuken gewoed. De Emmeloordse brandweer kwam hiervoor met twee blusvoertuigen ter plaatsen.

Rond 10:45 uur sloeg door onbekende oorzaak de vlam in de pan. De brandweer was snel aanwezig en ging naar binnen. Het pannetje is even later naar buiten gebracht, waarna de woning geventileerd werd met een ventilator. De klus was snel geklaard.

De bewoonster, welke bij het ontstaan van het brandje nog binnen was, is voor controle nagekeken door de ambulancedienst. Vermoedens waren dat ze veel rook had geïnhaleerd. Dit bleek achteraf mee te vallen waardoor mevrouw niet naar het ziekenhuis hoefde. De schade in de woning is beperkt gebleven.

Foto’s 2 & 3: Jordi Posthuma



Laat een reactie achter

Reactie:



Tips

Regio25.nl krijg niet alles mee, ziet u iets gebeuren? Bel dan altijd eerst 112. Wij horen het ook graag als er wat is gebeurt bij u in de buurt, u kunt ons bereiken via 0611641949.
©2011 - 2017 Regio25.nl - Disclaimer