Honden gered bij keukenbrand

Nagele – Op vrijdagavond 25 mei is er omstreeks negen uur brand ontstaan in de keuken van een woning aan de Wendakker in Nagele.

Bij aankomst van de hulpdiensten bleken de bewoners al veilig te zijn. Volgens een bewoner ontstond de brand tijdens het koken. De keuken vatte vlam en moest door de brandweer worden geblust. Er was korte tijd sprake van veel rookontwikkeling. Het huis liep hierdoor forse schade op.

Uit de woning werden door de brandweer en de bewoners in totaal vijf honden gered. Zij zijn, voor zover bekend, ongedeerd gebleven. Verder raakten er ook geen personen gewond. De precieze oorzaak van de brand is nog onbekend.




Laat een reactie achter

Reactie:



Tips

Regio25.nl krijg niet alles mee, ziet u iets gebeuren? Bel dan altijd eerst 112. Wij horen het ook graag als er wat is gebeurt bij u in de buurt, u kunt ons bereiken via 0611641949.
©2011 - 2018 Regio25.nl - Disclaimer