Slaapkamerbrand in woning snel geblust

Emmeloord – De hulpdiensten zijn vrijdag 30 oktober rond 17:45 uur uitgerukt naar een woningbrand aan de Doctor W.M. Verhaarlaan.

De brand woedde in een slaapkamer op de eerste verdieping. Volgens de brandweer stond er een matras in brand. Het vuur was snel geblust, maar het huis stond wel vol rook. Daarom heeft de brandweer de woning uitgebreid geventileerd.

De bewoonster ademde redelijk wat rook in en is per ambulance ter controle naar een ziekenhuis gebracht. Volgens de hulpdiensten heeft de vrouw vermoedelijk in bed gerookt. Door de sigaret zou het matras vlam hebben gevat. De woning is door rook- en roetschade tijdelijk onbewoonbaar.




Laat een reactie achter

Reactie:



Tips

Regio25.nl krijg niet alles mee, ziet u iets gebeuren? Bel dan altijd eerst 112. Wij horen het ook graag als er wat is gebeurt bij u in de buurt, u kunt ons bereiken via 0611641949.
©2011 - 2020 Regio25.nl - Disclaimer